+420 604 820 423

5 kroků, jak si zajistit zahraničního umělce.

1) Vyberte si umělce, kterého by jste rádi na Váš event. Pečlivě se podivejte na to pro jakou cílovou skupinu daný event pořádáte, jaký druh akce připravujete, jaká je vaše cílová skupina a záměr eventu. Zdali jste o slavnosti, ples, diskotéku, festival či jiný event. 

2) Zašlete nám termín a specifikaci eventu.

Jak taková specifikace eventu vypadá:

Datum, druh akce ( veřejná, soukromá, firemní, VIP, televizní show, festival), kapacita prostor, místo konání ( klub, hala, open-air ), město, webové strány, telefoní číslo.

3) Na základě těchto informací zjistíme zdali je umělec k dispozici a zašleme Vám cenu a náklady, které jsou se zahraničními umělci spojeny. Jaké náklady zajišťuje organizátor? Jsou to letenky většinou s extra zavazadlem ve kterém si umělci vozí své kostými, lokální transport a to z letiště a na letiště, z hotelu do místa konání a zpět. Hotel, většina zahraničních umělců má vlastní preference hotelů 4-5* hotel, někteří mají také značku hotelu, jako je například Hilton. Dále je to strava, podle příletu umělce to může být oběd, večeře a snídaně. Na samotné akci je potřeba umělci zajistit občerstvení, které vždy vyplívá ze smlouvy, kterou Vám dopředu zasíláme. 

4) Pokud souhlasíte s podmínkami, zašleme Vám smlouvu. Tu podepíšete, naskenujete a zašlete e-mailem nebo poštou zpět.

5) Po obdržení smlouvy Vám zasíláme fakturu na uhrazení první částky nebo finální částky umělce. Uhrazením této faktury se potvrzuje i termín umělce. Do této doby je pouze rezervován. Tato rezervace většinou trvá 7 dní, pak se termín opět uvolní. Rezervaci umělce lze prodloužit. Platby většinou probíhají dopředu a to 50% při podpisu smlouvy a 50% 1 měsíc před akcí. 

 

Rezervujte si svého umělce: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Novinky

Nejčtenější

×

Přihlašte se k odběru newsletteru